Markkinointi- ja viestintästrategian kehittäminen ja seuranta
Työpaja 12.8.2024 klo 14-15:30 Teams
Tervetuloa mediaseurannan äärelle. Kouluttajana Sandra Salonen Meltwaterilta. Tapahtuma on jäsenille maksuton.
Markkinointi- ja viestintästrategian kehittäminen ja seuranta
Analytiikan ja datan hyödyntäminen:
Digitaalisen markkinoinnin seuranta: esim. Kuinka arvioida sosiaalisen median kampanjoiden vaikutusta näkyvyyden osalta?
Kilpailijoiden seuranta ja benchmarking: Miten seurata kilpailijoiden näkyvyyttä ja keskustelua heihin liittyen? Kuinka verrata omaa markkinointia/viestintää kilpailijoihin? Millaisia oppeja ja ideoita voi saada kilpailijoilta?
Asiakaskokemuksen seuranta ja analysointi media- ja someseurannan kautta: Millaisia mittareita voidaan käyttää asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden arvioimiseen media- ja somenäkyvyyden avulla?
Raportointi ja viestintä: Millaisia visualisointityökaluja ja raportteja voi käyttää markkinoinnin tulosten esittämiseen? Kuinka kommunikoida markkinoinnin vaikutuksista eri sidosryhmille?
Jatkuvan oppimisen ja sopeutumisen merkitys: Miksi medianäkyvyyden seuranta ja sopeutuminen ovat jatkuvaa prosessia? Miten pysyä ajan tasalla markkinoinnin sekä viestinnän trendeistä ja uusista työkaluista?
Ilmoittautuminen tällä lomakkeella 11.8. mennessä
Lisätiedot anu.karanto@teatterikeskus.fi