Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Markkinointi- ja viestintästrategian kehittäminen ja seuranta

Markkinointi- ja viestintästrategian kehittäminen ja seuranta

Työpaja 12.8.2024 klo 14-15:30 Teams 

Tervetuloa mediaseurannan äärelle. Kouluttajana Sandra Salonen Meltwaterilta. Tapahtuma on jäsenille maksuton.

Markkinointi- ja viestintästrategian kehittäminen ja seuranta

Analytiikan ja datan hyödyntäminen:

Digitaalisen markkinoinnin seuranta: esim. Kuinka arvioida sosiaalisen median kampanjoiden vaikutusta näkyvyyden osalta?

Kilpailijoiden seuranta ja benchmarking: Miten seurata kilpailijoiden näkyvyyttä ja keskustelua heihin liittyen? Kuinka verrata omaa markkinointia/viestintää kilpailijoihin? Millaisia oppeja ja ideoita voi saada kilpailijoilta?

Asiakaskokemuksen seuranta ja analysointi media- ja someseurannan kautta: Millaisia mittareita voidaan käyttää asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden arvioimiseen media- ja somenäkyvyyden avulla?

Raportointi ja viestintä: Millaisia visualisointityökaluja ja raportteja voi käyttää markkinoinnin tulosten esittämiseen? Kuinka kommunikoida markkinoinnin vaikutuksista eri sidosryhmille?

Jatkuvan oppimisen ja sopeutumisen merkitys: Miksi medianäkyvyyden seuranta ja sopeutuminen ovat jatkuvaa prosessia? Miten pysyä ajan tasalla markkinoinnin sekä viestinnän trendeistä ja uusista työkaluista?

Ilmoittautuminen tällä lomakkeella 11.8. mennessä

Lisätiedot anu.karanto@teatterikeskus.fi

Edellinen
Edellinen
7. elokuuta

Vapaan kentän tapaaminen Teatterikesässä

Seuraava
Seuraava
11. syyskuuta

Tiedottaminen ja sen mittaaminen -työpaja